ندیم آهنگ دلم نیومد

ندیم آهنگ دلم نیومد

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ندیم به اسم دلم نیومد

متن آهنگ


فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

دلم نیومد از تو دوری کنم
دلم نیومد گفتم صبوری کنم
گفتم نباشم شاید دلت بشکنه
قلب این عاشق به عشق تو میزنه
من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم این بار دلم واسش میمیره
دیوونه من دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من دلم نیومد رو دلت پا بذارم

دیوونه من دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من دلم نیومد رو دلت پا بذارم

من ترسم از اینه بره عاشق بشه
آخه میترسم که باز دوباره تنها بشه
به دل من میوفته اگه دلش بگیره
هل میشم این بار دلم واسش میمیره
دیوونه من دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من دلم نیومد رو دلت پا بذارم

دیوونه من دلم نیومد تورو تنها بذارم
دیوونه من دلم نیومد عشقتو جا بذارم
دیوونه من دلم نیومد رو دلت پا بذارم



پارسی رنک

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:اهنگ,موسیک,خارجی,موسیک ویدیو,اهنگ جدید,پاپ,اهنگ جدید,ندیم, | 16:51 | نویسنده : H&A |

="canonical" href="http://antimason666.loxblog.com/" />